Letras de Canciones


  Explorar Letras:

ABCDE
FGHIJ
KLNMO
PQRST
UVWXY
Z


Buscar Letras:






Estadisticas:




- 645,461 Letras
- 35,546 Artistas

Ver Letra de cancion para IF YOU ONLY KNEW:

Artista:

Bow Wow

Imagen de Bow Wow
Album:Desconocido
Cancion:

IF YOU ONLY KNEW

 
Fecha Agregada:16/05/2010
Rating:Ningun voto     
Vistas:117
 
Letra:[1st
verse]
Every move I make they got something to say
tell me to grow up then they tell
me to stay in my
place
can't even go out with a girl, they sayin' we date
and everyday
another camera up in my face
but hey where were they when mama was workin them
triple
shifts
just to put some kibbles and bitz in the puppys dish
cause she love me, man, she did it
with no money
but we made enough with,baby that's what love
wasn't no afroman we wasn't
laughin' then
just me and my mama packed up in a astro van
i caught the music bug and then i
has to plan
said i'mma give my fam a few acers of land
i work hard, but all y'all can say
about the dog in
your blogs
is i care about my cars and my girls and my money
it seems
funny like y'all only gave me love
just so y'all can take it from me
[Chorus: Lil'
Eddie]
If you only knew the half sometimes i just wanna throw
up my hands
is it gonna take
for me to rest in peace to let me be
then would you love me if you only knew the half
if you
only knew the half nobody could judge me for
who i am
is it gonna take for me to rest in peace
to let me be
then would you love me if you only knew the half
[2nd
Verse]
they say that
i've done that and i did this
then he spit on Chris, i'm with this chick
but then i cheat on
her then my beats don't work
why he can headline why he can go first
he a brat, look at how he
act
he ain't all of that he don't even write his raps
i keep it comin' doin' numbers for the
ones who really
want it
i never fronted cause thats what love
through all the back lash,
bad quotes rap magz
bad ass attitude, Bow back with his black ass
lil' jack ass scrap all of
that trash i rap cause i
love it
and just happen to stack cash it's a blessin'
but y'all
make it so stressin' just to be in this
profession
it's like in every direction i'm turnin'
they burnin'
my name
what do i gotta do? i thought i already gave you the
price of
fame
[Chorus: Lil' Eddie]
If you only knew the half sometimes i just wanna throw
up my
hands
is it gonna take for me to rest in peace to let me be
then would you love me if you only
knew the half
if you only knew the half nobody could judge me for
who i am
is it gonna take
for me to rest in peace to let me be
then would you love me if you only knew the
half
[3rd
Verse]
i only wanted a chance to live my dreams
i never thought i would go
through all these things
sometimes i think it would be different if i didn't
have the
money
would y'all just allow me to be 21 and make mistakes
and flaws and all but no
since
i'm a dog i'mma always be on my paws and Qz
and stand accused through all yall views but still
i
push through cause that's what love
look, see my carrer it's like i've been here 7
times
longer
that's just goin' off dog years, yeah, i could break
it down
took you
through all the years but did you skip what i
hear
all cause i concierge in the hotel
lobby
and those who tells lies about me and lobbyistis
who go against everything Bow Weezy
is
i'm just a Columbus kid who tried to make it
i never thought it would take all
this..
shit
[Chorus: Lil' Eddie]
If you only knew the half sometimes i just wanna
throw
up my hands
is it gonna take for me to rest in peace to let me be
then would you love
me if you only knew the half
if you only knew the half nobody could judge me for
who i
am
is it gonna take for me to rest in peace to let me be
then would you love me if you only
knew the half.
 
 Agregar a del.icio.us    Digg this    Reddit


Mas letras de canciones de Bow Wow

1.   BABY ITS YOU
2.   WHITE GIRL
3.   SHORTIE LIKE MINE
4.   UP IN HERE
5.   IM GROWN
6.   FRESH AZIMIZ
7.   THE MOVEMENT
8.   DIRTY GIRL
9.   PERFECT GIRL
10.   CAVIAR